ZAKUP

Przejście przez procedurę zakupu jest w naszym sklepie proste i intuicyjne. Nie mniej, dbając  o twój komfort Droga Klientko / Drogi Kliencie,  opisujemy poniżej podstawowe etapy, które należy przejść, aby transakcja przebiegła pomyślnie.

 

1. WYBÓR PRODUKTU

Aby wybrać produkt  wejdź w interesującą Cię kategorię. Możesz też wpisać nazwę, lub kod produktu w okno wyszukiwania znajdujące się na górze strony.

 

2. DODANIE DO KOSZYKA

Aby zakupić wybrany produkt, kliknij na jego zdjęcie. Otworzy się strona ze szczegółowym opisem, oraz większą ilością zdjęć.

Przed podjęciem decyzji o wyborze rozmiaru porównaj swoje wymiary z tabelą rozmiarów.

Wybierz rozmiar rozwijając listę rozmiarów po prawej stronie głównego zdjęcia, a następnie kliknij ikonkę „Dodaj do koszyka”. (Na liście rozmiarów pojawią się tylko rozmiary dostępne. Jeśli  nie znajdziesz na niej swojego rozmiaru, napisz, lub zadzwoń do nas, być może będziemy mogli sprowadzić dla Ciebie pożądany rozmiar.)

 

3. GDY PRODUKT W KOSZYKU

Po kliknięciu „Dodaj do koszyka” zobaczysz stronę z ostatnio dodanym produktem, oraz informacją ile produktów znajduje się w koszyku.

Możesz na tym etapie kontynuować zakupy, lub przejść do realizacji zamówienia.

Aby kontynuować zakupy kliknij „Kontynuuj zakupy” - zostaniesz przeniesiony/przeniesiona o jedną stronę wstecz.

Aby zakupić produkt kliknij „Przejdź do realizacji zamówienia”, lub na wizerunek koszyka  w prawym górnym rogu ekranu.

Na tym etapie możesz skorygować swoje zamówienie, dodać, lub usunąć produkty.

Tutaj też znajdziesz miejsce na wpisanie  kodu rabatowego (np. otrzymanego w podziękowaniu za zapisanie się na newsletter, lub innego)

Załóżmy jednak, że nie dokonujesz zmian i chcesz sfinalizować zakup.

 

4. FINALIZACJA ZAKUPU

Klikasz ponownie „ Przejdź do realizacji zamówienia”.  Po wybraniu tej opcji zobaczysz pola:

STWÓRZ KONTO, JESTEŚ JUŻ ZAREJESTROWANY, SZYBKIE ZAKUPY. Wybierz opcję odpowiednią dla siebie, w zależności od tego, czy posiadasz już swoje konto, chcesz założyć nowe, czy dokonać zakupu „jako gość”. Jeśli jesteś tu po raz pierwszy pamiętaj o dokładnym wypełnieniu wszystkich pól oznaczonych gwiazdką. Następnie naciśnij „Przejdź do realizacji zamówienia”. Zobaczysz stronę z twoimi danymi do wysyłki, na tym etapie możesz je skorygować, oraz napisać do nas wiadomość.

 

5. WYBÓR OPCJI WYSYŁKI

Na tej stronie dokonasz wyboru sposobu wysyłki twoich zakupów.

 

6. WYBÓR SPOSOBU PŁATNOŚCI

Na tej stronie wybierzesz w jaki sposób chcesz zapłacić za zakupy.

Jeśli zależy Ci na czasie wybierz „płatność przy odbiorze”, lub płatność przez „Transferuj”.

W przypadku zwykłego przelewu procedura uruchomienia zamówienia może potrwać  nawet kilka dni od złożenia zamówienia – Czekamy aż przelew zostanie zaksięgowany na naszym koncie i zostaniemy o tym poinformowani przez nasz bank.

Jeśli wybierzesz „płatność przy odbiorze”, lub płatność przez zwykły przelew, klikasz „Potwierdzam złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty”  - twoje zamówienie zostało złożone.

W przypadku płatności przez „Transferuj”- wybierasz bank, z którego konta chcesz zapłacić, a następnie zostaniesz przekierowany /przekierowana na stronę swojego banku, gdzie dokonasz płatności, po czym zamówienie zostanie uznane za złożone.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia.

 

CO DALEJ…

Mail potwierdzający przyjęcie zamówienia nie jest równoznaczny z zawarciem umowy zakupu-sprzedaży.

Uwzględniając możliwość wystąpienia błędu systemu, lub ludzkiego, sprawdzimy stan magazynowy, oraz stan produktu, lub czy nie występują inne przeszkody (np. brak wpłaty, lub braki adresowe) i  przystąpimy do realizacji zamówienia, o czym poinformujemy Cię niezwłocznie, zmieniając status zamówienia na „przyjęte do realizacji”.

Przygotowanie towaru i wysyłka zajmuje nam zazwyczaj do 3 dni roboczych od zamówienia (w przypadku pobrania),lub otrzymania wpłaty ( w przypadku Transferuj.pl), oraz pełnych danych do wysyłki.

W przypadku zwykłego przelewu  zamówienie czeka na realizację o  2-3 dni dłużej.

Jeśli wybrałaś opcję wysyłki przez kuriera DPD – spodziewaj się e-maili z informacjami odnośnie statusu paczki.

In-post wysyła smsy informacyjne.

 

 

JEŚLI NIE OTRZYMUJESZ POWIADOMIEŃ MAILOWYCH OD NAS, PROSIMY - ZADZWOŃ.

MOŻLIWE, ŻE TWÓJ SERWER POCZTOWY BLOKUJE NASZE WIADOMOŚCI - tak dzieje się np. w przypadku Interia.pl

 

tel: 733 785 005


Przejdź do góry