REKLAMACJE

 

1. Aby złożyć reklamację w sklepie internetowym należy przesłać do sklepu internetowego reklamowany produkt wraz z paragonem i wypełnionym formularzem reklamacyjnym:

formularz reklamacyjny

    - Nie ma możliwości skladania reklamacji w sklepie stacjonarnym na towar zakupiony przez sklep internetowy.

Adres do wysyłki :

SKLEP INTERNETOWY
Magazyn LPW S.A.
ul. Wigury 21
90-319 Łódź 

tel: 733 785 005  
e-mail: sklep.internetowy@prettygirl.pl
pon.-pt. w godz. 8:00-15:00

 

2. Klient pokrywa koszt wysyłki oddawanych towarów. W momencie uznania reklamacji, zwrócimy koszt wysyłki w wysokości równej kosztowi wysyłki towaru przez nasz sklep.

a. sugerujemy przesyłanie w taki sposób, aby przesyłka posiadała swój numer i można ją było „śledzić” (odradzamy wysyłanie produktów listem zwykłym).

 

3. Po otrzymaniu towaru, wraz z paragonem i wypełnionym drukiem reklamacyjnym – rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni, wg obowiązującego prawa, oraz skontaktujemy się w celu podania naszego stanowiska i zaproponowania ewentualnych rozwiązań.

 

 

JEŚLI NIE OTRZYMUJESZ POWIADOMIEŃ MAILOWYCH OD NAS, PROSIMY - ZADZWOŃ.

MOŻLIWE, ŻE TWÓJ SERWER POCZTOWY BLOKUJE NASZE WIADOMOŚCI - tak dzieje się np. w przypadku Interia.pl

 

tel: 42 665 97 33


Przejdź do góry