Na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Po zalogowaniu się do swojego konta w naszym sklepie można sprawdzić na jakim etapie realizacji jest zamówienie w zakładce zamówienia (Moje konto -> Zamówienia). W kolumnie status, wskazany jest obecy stan zamówienia.
Do wszystkich Klientów, nawet tych, którzy nie założyli konta, informacje o poszczególnych etapach realizacji zamówienia przesyłane
są na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia. Proszę o sprawdzenie folderu „kosz” oraz „spam” na swojej skrzynce mailowej.
W razie problemów z odnalezieniem informacji, skontaktuj się z nami: Kontakt

Jak dokonać zwrotu lub wymiany i ile mam na to czasu?

Na zwrot lub wymianę Klient ma 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Zwrotu lub wymiany można dokonać na dwa sposoby:
-odesłać zwracany/wymieniany towar na własny koszt do siedziby naszej firmy wraz z
paragonem i wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy
-pozostawić zwracany/wymieniany towar w najbliższym salonie stacjonarnym sieci Pretty
Girl nie ponosząc kosztów związanych z wysyłką wraz z dołączonym paragonem i wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy
Należy wcześniej poinformować obsługę sklepu na jakie produkty chcemy wymienić towar.
W przypadku zwrotu pieniądze przekazywane są w ciągu 14 dni na konto podane w formularzu odstąpienia od umowy.

Czy mogę wymienić zakupiony towar na inne rozmiary w tym samym modelu lub inny asortyment?

Oczywiście można wymienić towar który nie spełnił oczekiwań.
W takiej sytuacji proszę o przesłanie na adres mailowy sklep.internetowy@prettygirl.pl informacji o chęci wymiany wraz z indeksami produktów oraz rozmiarami które mamy zarezerwować do momentu rozpatrzenia wymiany lub kontakt telefoniczny z wcześniej przygotowanymi indeksami produktów (kod produktu znajduje się na metce lub w mailow).
Różnice w cenie zwrócimy na konto podane w formularzu odstąpienia od umowy lub będzie można dopłacić przy odbiorze paczki.
Opłatę za transport do sklepu ponosi Kupujący, natomiast wymieniany towar do Kupującego wysyłany będzie na koszt Sprzedającego.

Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić formę płatności lub dostawy?

Wszystkie zmiany proszę zgłaszać w formie mailowej lub telefonicznej. Aktualne dane do kontaktu znajdują się w zakładce Kontakt

W jakim czasie zostanie zrealizowane zamówienie?

Zamówienia są realizowane w ciągu 2 dni roboczych. Do tego czasu należy doliczyć czas na dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską.
Do czasu realizacji zamówień opłacanych tradycyjnym przelewem bankowym należy doliczyć 1-2 dni na zaksięgowanie płatności.

Dlaczego nie otrzymałam informacji SMS z informacją, że paczka jest do odebrania w sklepie stacjonarnym?

W tej chwili nie praktykujemy wysyłania wiadomości SMS do Klientów.
Każda informacja o zmianie statusu zostaje przez Nas przesyłana na adres mailowy podany przez Klienta i aktualizowana na koncie Klienta w naszym sklepie.
W razie braku informacji na temat realizacji zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny: KONTAKT.

Jak zostaną zwrócone mi pieniądze za towar który odsyłam?

W zależności od formy opłacenia zamówienia, pieniądze zostaną zwrócone na konto podane w formularzu odstąpienia od umowy lub przez serwis Przelewy24 na konto z którego wcześniej zostały przelane środki.

Co jest potrzebne do odebrania zamówienia wysyłanego do salonu stacjonarnego i ile mam czasu na odebranie paczki?

Do odebrania zamówienia z wybranego salonu stacjonarnego niezbędny jest numer zamówienia.
Paczka czeka na odbiór przez 14 dni od dnia w którym została dostarczona do sklepu.

Na jaki numer konta mam dokonać wpłaty za zamówienie?

Dane do wpłat za zakupy w sklepie internetowym:
Właściciel konta:
Strefa Mody 2 Sp. z o.o., ul. Wigury 21, 90-319 Łódź,
nr. konta: 15 1050 1461 1000 0090 3122 7433 (ING Bank)

Co zrobić kiedy płatność przez serwis Przelewy 24 nie zostanie sfinalizowana? Czy istnieje inna forma opłacenia zamówienia?

W ciągu 24 godzin na skrzynkę mailową powinno przyjść przypomnienie o dokończeniu transakcji. W sytuacji kiedy transakcja przez serwis Przelewy24 nie może być zakończona, należy opłacić zamówienie poprzez przelew tradycyjny w tytule wpisując numer zamówienia.

Czy w sklepie stacjonarnym mogę zwrócić lub wymienić produkty zamówione w sklepie internetowym?

W salonie stacjonarnym można pozostawić zwracany lub wymieniany towar, zostanie on odesłany na nasz koszt do siedziby firmy.
W ciągu 14 dni od momentu pozostawienia paczki zwrot lub wymiana zostaną rozpatrzone.
Nie ma możliwości dokonywania rozliczeń transakcji ze sklepu internetowego w sklepach stacjonarnych.

Chcę otrzymać FV do zamówienia. Jak mam o tym poinformować sprzedawcę?

Faktura VAT może zostać wystawiona do zamówienia które nie zostało jeszcze zrealizowane.
Należy poinformować sprzedawcę o chęci otrzymania dokumentu w komentarzu do zamówienia lub w formie mailowej pod adresem sklep.internetowy@prettygirl.pl
Prosimy o przesłanie danych na które ma być wystawiony dokument.
Faktura zostanie dołączona w formie papierowej do paczki ze zrealizowanym zamówieniem. W razie potrzeby możemy również wysłać fakturę w formie elektronicznej.

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Reklamację należy odesłać na adres naszej firmy lub pozostawić w wybranym salonie stacjonarnym.
Do reklamowanego towaru należy dołączyć paragon oraz formularz reklamacyjny który jest do pobrania z naszej strony internetowej.
Na reklamację klient ma 2 lata od momentu zakupienia towaru.
Wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu reklamacji zostanie w ciągu 14 dni przekazana w formie mailowej lub telefonicznej.

Czy mogę anulować lub edytować swój zakup?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane i zabrane przez kuriera może zostać anulowane lub edytowane.
W takiej sytuacji prosimy o przesłanie informacji na adres mailowy lub skontaktować się telefonicznie KONTAKT

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon lub maila?

Jeżeli nie ma możliwości złożenia zamówienia poprzez stronę internetową oczywiście istnieje możliwość złożenia zamówienia mailowo lub telefonicznie.
W przypadku zamówienia mailowego należy wysłać na adres sklep.internetowy@prettygirl.pl linki do produktów lub ich indeksy.
Należy również dołączyć informację o potrzebnych rozmiarach.
W przypadku zamówienia telefonicznego należy wcześniej przygotować dokładne indeksy produktów oraz rozmiary.

Czy muszę założyć konto aby zrobić zakupy przez stronę internetową? Co zrobić kiedy mam już konto i nie mogę się do Niego zalogować?

Założenie konta nie jest konieczne do zrobienia zakupów w naszym sklepie. Jednak sugerujemy założenie konta ze względu na korzyści z tego płynące.
Na koncie Klienta można sprawdzać status zamówienia, zawartość poprzednich zamówień, posiadając konto nie trzeba za każdym razem wpisywać danych do wysyłki,
można łatwiej skontaktować się z obsługą sklepu w sprawie zamówienia. Sugerujemy również zapisanie się do newslettera aby otrzymywać informacje o bieżących promocjach.
W sytuacji kiedy nie możemy się zalogować należy kliknąć w link „nie pamiętasz hasła”, a następnie podać adres mailowy podany przy rejestracji.
Na ten adres zostanie wysłany link do zresetowania hasła.

Czy promocje mogą się różnić między sklepem internetowym, a sklepem stacjonarnym?

Podstawowa oferta cenowa w sklepach stacjonarnych i w sklepie internetowym jest taka sama.
Sklep internetowy i salony stacjonarne mogą jednak mieć zróżnicowane akcje promocyjne.

Jak mogę sprawdzić dostępność interesującego mnie produktu w wybranym sklepie stacjonarnym?

W tej chwili nie posiadamy takiej opcji na naszej stronie internetowej.
W zakładce „salony” na naszej stronie podane są numery kontaktowe do poszczególnych sklepów więc można się bezpośrednio kontaktować się z wybranym salonem stacjonarnym.
Oczywiście poprzez wiadomość mailową na adres sklep.internetowy@prettygirl.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 732 990 490 również można uzyskać takie informację.
Prosimy o wcześniejsze przygotowanie indeksu produktu którego dostępność ma być sprawdzona.

Co w sytuacji kiedy chcę odebrać paczkę od przewoźnika, a jest ona uszkodzona?

Jeżeli wygląd odbieranej przesyłki budzi jakiekolwiek wątpliwości istnieje możliwość sprawdzenia odbieranego towaru w obecności kuriera.
Jeżeli paczka jest uszkodzona lub zniszczona prosimy o zgłoszenie tego faktu kurierowi i wraz z nim sporządzenie protokołu szkody.
W takiej sytuacji prosimy również zgłosić ten fakt obsłudze sklepu.